Relacje z Klientami mogą być różne.
W branży nieruchomości takie relacje są bardzo ważne.
W naszym biurze staramy się tworzyć partnerskie relacje z naszymi Klientami.
Najpierw stary się poznać Klienta, jego potrzeby.
Wiedza o Kliencie pozwala zaoszczędzić czas, który wiadomo że dla każdego jest cenny.
Unikamy nachalności, ale jesteśmy z Klientami cały czas w kontakcie, także po sprzedaży.
Budujemy relacje biznesowe z zachowaniem kultury osobistej.
Dzięki odpowiedniemu podejściu Klient może czuć się bezpiecznie podczas przeprowadzanych transakcji z naszym udziałem.
Takie relacje są dla nas ważne i bardzo cenne. Zależy nam, aby każdy Klient współpracujący z nami i korzystający z naszej pomocy był zadowolony, a wiadomo że zadowolony Klient, do nasz sukces.
My doceniamy Klientów, a Klienci doceniają nas, naszą pracę i zaangażowanie.
Sprzedaż relacyjna koncentruje się na budowaniu trwałych więzi z klientami poprzez regularną komunikację, dbałość o obsługę posprzedażową, rozwiązywanie problemów i oferowanie pomocy na każdym etapie procesu zakupowego.
Marketing partnerski – to działania, których celem jest zbudowanie długotrwałych relacji z konsumentami. Można to osiągnąć poprzez bezpośredni kontakt z klientem, personalizowaną ofertę i indywidualną komunikację.
Marketing partnerski opiera się na prostej idei, która głosi, że klient powtarzający zakupy w danej firmie jest cenniejszy od klienta, który zakupu dokonywałby jednorazowo. Dlatego warto zainwestować swoje środki w działania, które sprawią, że Klienci będą do nas wracać, będą nas polecać.
Naszym sukcesem jest zadowolenie Klientów, są udane transakcje zakończone pomyślenie dla każdej ze stron, rozwiązanie pojawiających się problemów.