News

Relacje z Klientem – współpraca z pośrednikiem

Relacje z Klientami mogą być różne.

W branży nieruchomości takie relacje są bardzo ważne.

W naszym biurze staramy się tworzyć partnerskie relacje z naszymi Klientami.

Najpierw stary się poznać Klienta, jego potrzeby.

Wiedza o Kliencie pozwala zaoszczędzić czas, który wiadomo że dla każdego jest cenny.

Unikamy nachalności, ale jesteśmy z Klientami cały czas w kontakcie, także po sprzedaży.

Budujemy relacje biznesowe z zachowaniem kultury osobistej.

Dzięki odpowiedniemu podejściu Klient może czuć się bezpiecznie podczas przeprowadzanych transakcji z naszym udziałem.

Takie relacje są dla nas ważne i bardzo cenne. Zależy nam, aby każdy Klient współpracujący z nami i korzystający z naszej pomocy był zadowolony, a wiadomo że zadowolony Klient, do nasz sukces.

My doceniamy Klientów, a Klienci doceniają nas, naszą pracę i zaangażowanie.

Sprzedaż relacyjna koncentruje się na budowaniu trwałych więzi z klientami poprzez regularną komunikację, dbałość o obsługę posprzedażową, rozwiązywanie problemów i oferowanie pomocy na każdym etapie procesu zakupowego.

Marketing partnerski – to działania, których celem jest zbudowanie długotrwałych relacji z konsumentami. Można to osiągnąć poprzez bezpośredni kontakt z klientem, personalizowaną ofertę i indywidualną komunikację.

Marketing partnerski opiera się na prostej idei, która głosi, że klient powtarzający zakupy w danej firmie jest cenniejszy od klienta, który zakupu dokonywałby jednorazowo. Dlatego warto zainwestować swoje środki w działania, które sprawią, że Klienci będą do nas wracać, będą nas polecać.

Naszym sukcesem jest zadowolenie Klientów, są udane transakcje zakończone pomyślenie dla każdej ze stron, rozwiązanie pojawiających się problemów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *